Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kellemes vásárlást kívánok!


Üzleti feltételek
ÁSZF

Vásárlási feltételek

Általános Szerződési Feltételek


Jelen dokumentum alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető, a szerződés megkötését a rendelési adatok bizonyítják), kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

 

  1. Definíciók:

Felhasználó: Bármely természetes, jogi személy, vagy szervezet, aki Szolgáltató szolgáltatásait igénybe veszi, Szolgáltatóval szerződést köt.

Fogyasztó: Olyan Felhasználó, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

Vállalkozás: A szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.

Szolgáltató:  Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatást nyújtó természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki a Felhasználó részére szolgáltatást nyújt, aki a Felhasználóval szerződést köt.

  1. Az információk rendelkezésre állása

A szolgáltató vállalja, hogy a felhasználó számára mindig rendelkezésre állnak:

  • a szolgáltató személyazonosságára vonatkozó információk (különös tekintettel a vállalat nevére és székhelyére, valamint a vállalat nyilvántartási számára);
  • kapcsolattartási adatok, amelyek lehetővé teszik a felhasználó számára, hogy gyorsan és hatékonyan kommunikáljon a szolgáltatóval (e-mail cím, telefon stb.);
  • az információk a termékek vagy szolgáltatások alapvető jellemzőiről az online áruház kínálatában, beleértve az értékesítés utáni szolgáltatásokat és garanciát;
  • az információk a termékek vagy az online áruházak szolgáltatásai elérhetőségéről;
  • a termékek kiszállításának módja és feltételei illetve a szolgáltatások teljesítésésről szóló információk, különös tekintettel a kézbesítés helyére és idejére;
  • a fizetés módjára vonatkozó információk;
  • az információk az online áruház ajánlatának érvényességéről;
  • az információk arról az időtartamról, amelyben a szerződéstől még el lehet állni, és az elállás feltételeiről;
  • az információk a termékek visszaküldésének lehetőségéről, valamint arról, hogy az ilyen visszaküldés mennyibe kerül a felhasználónak;
  • az információk a felhasználói panaszkezelési eljárásról és az információk az eladó kapcsolattartóiról a felhasználókkal való kapcsolattartáshoz.
  1. Fizetési módok

A szolgáltató az online áruházban megrendelt termékek fizetésének 1 biztonságos módját kínálja:

  • Utánvétes fizetés (készpénzzel); 
  1. Az árak

Az árak a rendelés leadásakor érvényesek, és nem rendelkeznek előre meghatározott érvényességgel. Az árak forintban vannak megadva. A weboldalon található összes különleges ajánlat a megadott dátumig vagy a készlet erejéig érvényes. A promóciók és a különleges ajánlatok kizárásra kerülnek, hacsak az nincs másként feltüntetve. A szolgáltató fenntartja a jogot az árak előzetes értesítés nélküli megváltoztatására.

  1. A regisztráció

Az online áruházba történő regisztrációval a látogató megszerzi az e-mail címével megegyező felhasználónevet és a felhasználó által meghatározott felhasználói jelszót. A felhasználót a felhasználóneve és jelszava egyértelműen meghatározza és összeköti a megadott adatokkal. Így a vásárlónak meg van könnyítve a vásárlás, és a szolgáltató biztosítja, hogy az adatok teljes körű védelme és felhasználása a (potenciális) vásárló egyetértésének feltételeivel összhangban történjen.

  1. A vásárlás folyamata és a rendelés

Igyekeztünk az online áruházban történő vásárlást a lehető legnagyobb mértékben leegyszerűsíteni és felhasználóbaráttá tenni. Az ügyfél a “Vásárlás” gombra kattintva hozzáadja a kívánt terméket a kosárhoz. A termékre kattintva az ügyfélnek ki kell választania a kívánt termékméretet és mennyiséget, majd a ”Vásárlás” gombra kell kattintania. A kosárban azok a termékek láthatók, amelyeket az online áruházban végzett keresés közben adott hozzá a kosárhoz. Egy adott termék eltávolításához a kosárból kattintson a termék melletti ”x” linkre. Ha egy adott terméket szeretne a kosárba helyezni, a “Vásárlás folytatása” linkre szükséges kattintania. Az említett linkre kattintva visszatér az online áruházba.

A rendelés befejezéséhez kattintson a “Megrendelés elküldése” gombra.

Amennyiben nem regisztrált felhasználója az online áruháznak, adja meg a szállításhoz szükséges adatokat, és válassza ki a fizetési módot (utánvétes fizetés). 

Ha a rendelés sikeresen be lett fejezve, a weboldalon megjelenik a “Köszönjük megrendelését!” szöveg. Ezenkívül e-mailt kap a rendelés részleteivel arra az e-mail címre, amelyet a regisztráció vagy a szállítási információk megadása során adott meg.

Az online áruház és az ügyfél közötti adásvételi szerződés abban a pillanatban jön létre az online áruházban, amikor az online áruház elküldi az ügyfélnek az első elektronikus üzenetet a rendelés állapotáról. Az adásvételi szerződést (rendelést) elektronikus formában tároljuk a szolgáltató szerverén. Ettől a pillanattól kezdve minden ár és egyéb feltétel rögzítve van, és az online áruházra és a vásárlóra egyaránt érvényes. A szerződéshez való hozzáférés személyesen postai úton vagy e-mailben lehetséges. Vásárlónak az a személy bizonyul, aki a rendelés leadásakor megadott adatokkal rendelkezik.

Az online üzleti tevékenység jellege miatt az online áruházban található termékek kínálata gyakran és gyorsan változik, valamint frissül.

  1. A rendelés megváltoztatása és lemondása

A leadott rendeléssel kapcsolatos minden kívánt változás úgy közölhető, hogy választ küld a rendelés leadásakor kapott e-mailre vagy kapcsolatba lép velünk az blastore85@gmail.com e-mail címen.

Az ügyfélnek jogában áll a rendeléstől számított 2 órán belül lemondani a rendelést. Ezen határidő lejárta után már nem lehet lemondani a rendelést. A rendelés időben történő lemondása esetén a vásárlónak semmilyen költsége nincs ezzel kapcsolatban. Az ügyfél később is lemondhatja rendelését, de csak akkor, ha e-mailben értesítik arról, hogy az általa megrendelt termék átmenetileg nincs raktáron. A rendelést lemondhatja e-mailben az blastore85@gmail.com címen.

  1. Garancia a műszaki jellegű termékekre

Az online áruház legalább egyéves garanciát állít ki a megvásárolt műszaki jellegű termékekre, amely a vásárlás napjától érvényes. Ez a garancia minden olyan hibára vonatkozik, amelyről kimutatható, hogy a szállításkor már fennálló anyag- és gyártási hibák okozták.

  1. Termékhiba

Az eladó (szolgáltató) köteles az árut a szerződésnek megfelelően eljuttatni a fogyasztóhoz (vásárló), és felelős annak teljesítésében bekövetkezett termékhibákért.

A termék hibás:

  1. ha a termék nem rendelkezik a szokásos használatához vagy eladáshoz szükséges tulajdonságokkal;
  2. ha a termék nem rendelkezik a különleges felhasználáshoz szükséges tulajdonságokkal, amelyek miatt a vevő megvette, de amelyekről az eladó tudott vagy tudnia kellett volna;
  3. ha a terméknek nincsenek kifejezetten vagy némán megegyezett vagy előírt tulajdonságai;

Az áruk normál ill. szokásos használatra való alkalmasságát az azonos típusú normál áruk fényében szükséges értékelni, és figyelembe kell venni az eladó vagy az eladó által az áruk jellemzőire vonatkozó esetleges nyilatkozatokat, különösen reklámozással, termékbemutatással vagy magukon az árukon található feltüntetésekkel. FONTOS felhívnunk a figyelmüket arra, hogy webshopunkban NEM Retro Jeans termékeket árulunk, hanem Miss Retro és Retro Lady termékeket! Termékeink nagyrésze kiváló olasz, vagy török pamutból készül. Törekszünk a legjobb minőségben, a legjobb árakon kínálni termékeinket!

A fogyasztó akkor élhet a termékhibából eredő jogaival, ha a hiba felfedezésének napjától számított két hónapon belül értesíti az eladót a hibáról.

A fogyasztónak a hibáról szóló értesítésben részletesebben le kell írnia a hibát, és ha szükséges, lehetővé kell tennie az eladó számára a termék megvizsgálását.

A fogyasztó e-mailen keresztül értesítheti az eladót a hibáról.

Az eladó nem felel azért a termékhibáért, amely a termék átadásától számított két év elteltével jelentkezik.

A termékhiba akkor tekintendő már a kézbesítés során fennállónak, ha a kézbesítéstől számított hat hónapon belül következik be.

A fogyasztónak, aki helyesen tájékoztatta az eladót a hibáról, joga van kérni az eladót az áru hibájának kijavítására vagy a hibával arányos rész visszatérítésére, vagy a hibás áru új hibátlan áruval történő cseréjére, vagy a kifizetett összeg visszatérítésére.

A fogyasztónak mindenképpen joga van az eladótól kártérítést követelnie, különösen az anyagok, pótalkatrészek, munka, szállítás és szállítás költségeinek megtérítését, amelyek az e cikk előző bekezdésében említett kötelezettségek teljesítése miatt merültek fel.

Az első bekezdésben említett fogyasztói jogok két év elteltével járnak le attól a naptól számítva, amelyen az eladó tájékoztatva lett a termékhibáról.

  1. A szerződéstől való elállás és az áruk visszaküldése

Értékesítési távszerződések esetén a fogyasztónak jogában áll 14 napon belül tájékoztatni a vállalatot az blastore85@gmail.com e-mail címen, hogy eláll a szerződéstől, anélkül, hogy meg kellene indokolnia döntését. Akkor vélik úgy, hogy a fogyasztó kellő időben megadta elállási nyilatkozatát, ha azt a szerződéstől való elállásra meghatározott határidőn belül elküldi.

A fogyasztónak legkésőbb a rendeléstől való elállásról szóló értesítést követő 14 napon belül vissza kell küldenie az árut a vállalatnak. A fogyasztó a következő címre küldi vissza az árut:

Budai Zoltán, 2217 Gomba (postán maradó)

A megvásárolt termékeket sértetlenül, kopás nélkül, az eredeti csomagolásban,  címkével és azonos mennyiségben kell visszaküldeni a vállalatnak, kivéve, ha a termék a vásárló hibája nélkül megsemmisül, megrongálódik, elveszik vagy mennyisége csökken. Ha a postai csomag, amellyel a fogyasztó megkapta a megrendelt termékeket, fizikailag megsérül, tartalmában hiány van, vagy nyitás jelei vannak, a fogyasztónak panasztételi eljárást kell indítania a  futárszolgálatnál.

Az áru átvételét követően a vállalat a törvénynek megfelelően visszafizeti a fogyasztónak a vételárat. Az egyetlen költség, amelyet a fogyasztó visel a megrendeléstől való elállással kapcsolatban, az áru visszaküldésének közvetlen költsége. A váltságdíjas szállítmányokat nem fogadjuk el, és kézbesítéskor elutasítjuk.

A pénzvisszatérítést a vállalatnak haladéktalanul vagy legkésőbb az elállási értesítés kézhezvételét követő 14 napon belül kell teljesítenie. Az eladó a beérkezett kifizetéseket ugyanazokkal a fizetési módokkal téríti vissza a vásárlónak, mint amelyeket a vásárló használt, kivéve, ha a vásárló kifejezetten más fizetési eszköz használatát kérte, és ha a vásárló ennek következtében semmilyen költséget nem visel.

  1. Ajándékok a promóciós akciók során

Esetenként speciális promóciós akciók tűnnek fel. Ha az ügyfél úgy dönt, hogy igénybe vesz egy ilyen akciót, tudatában van és vállalja, hogy az ajándékokat is vissza kell küldenie, ha az árut részben vagy egészben visszaküldi, kivéve, ha a vásárlásból származó maradványérték még mindig meghaladja az ajándékra meghatározott határt, vagy ha a vásárló a visszaküldött terméket ugyanazon értékűre cseréli le az online áruházból.

  1. Termékcsere

A terméket mindenkinek joga, és lehetősége van visszaküldeni, elállni a vásárlástól indoklás nélkül is akár, mérethiba miatt is. Ebben az esetben cégünk az oda-vissza szállítás költségét nem tudja állni, ez a vásárlót terheli csere esetén is, és visszaküldés esetén is.

Nem megfelelő termékek cseréjének igényét emailben fogadjuk csak, "Panasz" címszóval a tárgymezőben. Ha az új termék drágább, az árkülönbözetet külön fizeti átvétel során, olcsóbb termék esetén pedig az árkülönbözetet felhasználhatja jóváírásként a következő vásárlásnál, vagy visszatérítjük a bankszámlájára. A csereterméket csak azután tudjuk kiküldeni, ha a kicserélni kívánt termék beérkezett.

A csere határideje a termék átvételétől számított 14 nap. Csere csak egyszer lehetséges. A már egyszer cserélt termék cseréjének költségeit is a felhasználó viseli. Ha a változtatás idején nem a címen tartózkodik, a következő lehetőségek közül választhat:

  • megállapodás az ügyfélszolgálattal az újbóli kiszállításról egy másik napon
  • szállítási cím megváltoztatása ugyanazon a településen (pl. munkahelyre)
  1. Szállítás

A raktáron lévő termékek szállítási ideje 3-7 munkanap a rendelés leadásának napjától számítva. A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy más futárszolgálatot válasszon, ha a rendelést hatékonyabban tudja teljesíteni.

Előre ki nem fizetett rendelés esetén, amennyiben a termék nincs készleten a szállítási idő 15 munkanap, csúszásért, készlethiányért a webáruház felelősséget nem vállal, a csomagot nem köteles kiküldeni.

Utánvételes csomag esetében a Szolgáltató jelen esetben a webáruház, a csomag kiküldését indoklás nélkül megtagadhatja.

  1. Panaszok és viták

A szolgáltató betartja a hatályos fogyasztóvédelmi jogszabályokat. Probléma esetén az ügyfél a panaszát az blastore85@gmail.com e-mail címre küldheti el.

A szolgáltató 5 munkanapon belül megerősíti s panasz beérkezését, és tájékoztatja a felhasználót (vásárlót), hogy mennyi időbe telik, hogy feldolgozza, valamint folyamatosan tájékoztatja az eljárás előrehaladásáról is. A szolgáltató mindent megtesz a viták békés úton történő rendezése érdekében. Ha a vita békés úton nem kerül rendezésre, a szolgáltató és a felhasználó közötti összes vita rendezésére kizárólag a helyi illetékes bíróság megbízott. A szolgáltató és a felhasználó (vásárló), mint az elektronikus kereskedelem résztvevői, kölcsönösen elismerik az elektronikus üzenetek érvényességét a bíróságon.

  1. Fogyasztói jogviták peren kívüli rendezése

A jogi normáknak megfelelően a szolgáltató nem ismer el egyetlen bíróságon kívüli fogyasztói vitarendező szolgáltatót sem, mint illetékest a fogyasztói viták rendezésében, amelyet a fogyasztó maga kezdeményezhetne a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről szóló törvénynek megfelelően.

Amennyiben minőségbeli vagy más egyéb kifogása van a termékkel kapcsolatban, az eset kivizsgálásra kerül és visszaküldés esetén megtéríésre kerül a postaköltség. Az eljárást Önnek, saját költségre kell lefolytatnia a hivatalos szerveknél, ezen idő nem számít bele a 10 munkanapos visszaküldési időbe. Visszaküldési cím posta úton:

Budai Zoltán, 2217 Gomba (Postán maradó csomag)

Fontos! A visszaküldött csomagot  a kísérő nyilatkozattal kérjük visszaküldeni. A nyilatkozatot kitöltve kell visszaküldeni. Mindenképp kérünk mellékelni kísérő elállási nyilatkozat amit e-mailben tud kérni.

A saját érdekében ügyeljen a helyes címre való postázásra !

Ha a reklamációs terméken javítható hiba van, azt minél hamarabb megjavíttatjuk és saját költségen juttatjuk vissza a vásárló címére.

Amennyiben a termék kifogásolható/és vagy tévesen kapott áru a szolgáltató első körben cserejavaslattal él, a vásárló ezt kizárólag akkor utasíthatja el, ha a termékkel egyéb minőségbeli probléma van.

Ha a reklamációs termék nem javítható, akkor a terméket a vásárló igénye szerint vagy kicseréljük vagy visszatérítjük a termék árát.

Az összeg visszatérítését kizárólag kitöltött elállási nyilatkozat elektronikus vagy postai úton való eljuttatása után áll módunkban elindítani kizárólag banki átutalás formájában, és csak akkor ha a feladóvevényt amin szerepel az interneten is nyomonkövethető azonosító a e-mailben elküldte a vásárló  postai levélként/csekként nem tudjuk az összeget visszaindítani.

Céges adatok:

Budai Zoltán E.V.

Adószám: 59888486-1-33

Nyilvántartási szám: 57935764

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2023.02.28.

Kellemes és kedvező vásárlást kívánunk online áruházunkban!

Létrehozva: www.eshop-gyorsan.hu

YjQ4MW